Requiem de Fauré con la OBC. Sagrada Familia (Barcelona)

Revista Musical Catalana, Septiembre 2015. 

Gran èxit del concert de l'OBC a la Sagrada Familia - Requiem de Fauré:

«Gran sensibilitat la mostrada per la soprano Maria Eugènia Boix en el Pie Jesu, dins una interpretació global en la qual el mestre Ono va expressar el subtil intimisme de la música de Fauré per a aquesta missa de difunts.»

 

Nuvol, Septiembre 2015. 

Kazushi Ono espiritual a la Sagrada Família - Requiem de Fauré:

«La soprano Maria Eugènia Boix, per la seva banda, va lluir un timbre rodó i una veu plàstica, especialment el Pie Jesu, el seu paper va ser del tot lloable.»

 

El Periódico, Septiembre 2015. 

OBC & Gaudí:

«Passat un breu descans, l’OBC i les veus del Cor Madrigal i del Cor Jove de l’Orfeó Català van acomiadar la vetllada amb el Rèquiem de Fauré. Els matisos de la massa coral es diluïen i treien emoció a la peça. Molt millor es van sentir els dos solistes. Tant el baríton Josep-Ramon Olivé com la soprano Maria Eugènia Boix van complir sense problema els seus respectius desafiaments.»

 

Opera Worl, Septiembre 2015. 

Concierto de la OBC en la Sagrada Familia:

«...El concierto llegó a su fin con el Requiem, op.48 de Gabriel Faurè en su versión de orquesta sinfónica. La dirección de Ono pecó de unos tempos excesivamente lentos restando en algunos momentos intensidad musical y poniendo en peligro la afinación debido a la acustica del templo. Esto no restó calidad a la interpretación de los dos solistas, la soprano María Eugenia Boix que cantó un sentido e intimista Pie Jesu...»

 

ABC, Septiembre 2015:

«...Con un emotivo «Requiem» de Faure, en el cual actuaron como solistas la angelical soprano Maria Eugènia Boix...»

 

Codalario, Septiembre 2015. 

La OBC inaugura su temporada de conciertos en la Sagrada Familia:

«Brava también la intervención de la soprano María Eugenia Boix en un Pie Jesu intachable que nos dejó con ganas de más.»

 

Cultural Resuena, Septiembre 2015:

«Durante el Réquiem se vivieron los momentos musicalmente más inspirados de la tarde, especialmente en el Pie Jesu, con una interpretación de gran sensibilidad y delicadeza por parte de M. Eugenia Boix.»